9/12/2013

Two Door Cinema Club - Changing of the Seasons


這是既扣打賴(?之後發現的新歡
KODALINE好聽是真的好聽但實在太惆悵了,那種一年四季都變成秋天的惆悵感
雙門的這種不會過度電音(什麼)節奏感又很強烈的曲風聽著就很爽


So it's over? I didn't realize

所以我們結束了?我還沒反應過來呢
It's so much colder
你變得好冷淡
But it was no surprise
但這也不讓人意外

Did you ever
你有沒有嘗試
Get to know me?
瞭解過我呢
'cause it has never been so plain to see
因為你的冷淡從未如此顯而易見

When you say you won't forget me
你對我說「你不會忘記我的」
Well I can tell you that's not true
我敢告訴你事實並非如此
'cause every day since you left me
因為自從你離開我以後
I've thought less and less of you
我對你的思念與日俱減

And I've worn out all the reasons
絞盡腦汁我還是想不透
To keep on knocking at your door
何必死命敲著你的心門
Could be the changing of the seasons
或許是季節變化的關係吧
But I don't love you anymore
反正我不再愛你了

The door is open
門扉敞開
You whisper to me
你對我低語
As you stood frozen
你僵直地站著
In deep uncertainty
表情惴惴不安

I hope that you know
我希望你能明白
What I am thinking
我內心的想法
Before you go
在你離開
With your heart sinking
同時死心以前

And when you say you won't forget me
你對我說「你不會忘記我的」
Well I can tell you that's not true
我敢告訴你事實並非如此
'cause every day since you left me
因為自從你離開我以後
I've thought less and less of you
我對你的思念與日俱減

And I've worn out all the reasons
絞盡腦汁我還是想不透
To keep on knocking at your door
何必死命敲著你的心門
Could be the changing of the seasons
或許是季節變化的關係吧
But I don't love you anymore
反正我不再愛你了
Anymore
不再愛你了

Anymore
永遠不再愛你了

You say come back and spend the night
你說回到我身邊與我共度夜晚吧
Come back and spend the night
回到我身邊
With me
與我共度良宵
*3
They say come back and spend the night
他們說回到我身邊與我共度夜晚吧
Come back and spend the night
回到我身邊
With me
與我共度良宵

When you say you won't forget me
你對我說「你不會忘記我的」
I can tell you that's not true
我敢告訴你事實並非如此
'cause every day since you left me
因為自從你離開我以後
I've thought less and less of you
我對你的思念與日俱減

And I've worn out all the reasons
絞盡腦汁我還是想不透
To keep on knocking at your door
何必死命敲著你的心門
Could be the changing of the seasons
或許是季節變化的關係吧
But I don't love you...
反正我不再愛你了
Anymore
不再愛你了


iTunes上的Changing of the Seasons - EP
裡面收錄的Golden Veins我也滿喜歡的。

0 Comments:

張貼留言

來留言喔♥